تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی/فروش دستگاه ایرانی

 در دسته‌بندی نشده

تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی/فروش دستگاه ایرانی

شرکت راشا شیمی فارمد با هدف تولید و توزیع دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاههای تشخیص طبی و تحقیقاتی ودر جهت قطع وابستگی، خودکفایی مهین عزیز و پیشرفت ایران سرافراز تاسیس گردید.
این شرکت در طول مدت فعالیت خود همواره تلاش نموده است که با استفاده از بهترین نوع مواد اولیه محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با محصولات وارداتی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
شرکت راشاشیمی فارمد فعالیت خود را با تولید تعداد محدودی دستگاهای آزمایشگاهی آغاز نمود و با کسب تجارب و فعالیت مداوم تعداد دستگاه های تولیدی را به بیش از 50 دستگاه رسانیده است.
کلیه محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و آموزش و راه اندازی وسایل توسط کارشناسان شرکت انجام می پذیرد.
این شرکت همواره در پیشبرد اهداف خود نیازمند نظرات همکاران و اساتید محترم در هر زمینه ای است.شما نیز ما را چون گذشته در این اهداف عالی یاری نمایید

تجهیزات آزمایشگاهی شامل مجموعه ابزارها و دستگاه های موجود در آزمایشگاه می باشد.

مدل های متفاوت ابزارهای آزمایشگاهی

* دستگاه اتوکلاو
* دستگاه فور
* دستگاه انکوباکتور
* دستگاه بن ماری
* دستگاه رنگ آمیزی باکتریها
* دستگاه کلنی کانتر
* یخچال آزمایشگاهی
* دستگاه سانتریوفوژ
* انواع میکروسکوپها
* انواع ظروف شیشه ای آزمایشگاهی

با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش

تجهیزات آزمایشگاهی راشاشیمی فارمد شما را در انتخاب مناسب ترین تجهیزات ، همراهی می نماید.
همچنین این شرکت با در اختیار داشتن مهندسین با تجربه در بخش فنی و خدمات پس از فروش، با برنامه ریزی، امکانات مناسب و آموزش کامل دستگاه ها، تلاش می نماید نهایت رضایت مشتریان در مراحل بعد از فروش دستگاه را فراهم نماید.

کلیه تولیدات تجهیزات آزمایشگاهی راشا شیمی فارمد در حجم و ابعاد مختلف ساخته میشود.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

0