اولین نماینده محصولات merck/فروش merck

 در دسته‌بندی نشده

اولین نماینده محصولات merck/فروش merck

گروه Merck که مارک شناخته شده است، یک شرکت آلمانی چند ملیتی داروسازی، شیمیایی و علوم زیستی است که مقر آن در دارشتشت است و حدود 50،000 کارمند در حدود 70 کشور دارد. Merck در سال 1668 تاسیس شد و قدیمی ترین شرکت شیمیایی و دارویی در جهان است و همچنین یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در جهان است.

Merck در اروپا، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا فعالیت می کند. این مراکز بزرگ تحقیق و توسعه در دارشتشت، بوستون، توکیو و پکن دارند. Merck پیشگام تولید تجاری مرفین در قرن 19th و برای یک زمان انحصار مجازی در کوکائین برگزار شد.

Merck مالکیت خصوصی تا زمانی که عمومی در بورس اوراق بهادار فرانکفورت در سال 1995 بود، و در فهرست DAX شرکت های برتر آلمان فهرست شده است. خانواده Merck هنوز اکثریت 70.3 درصد از سهام شرکت را کنترل می کنند. گروه Merck شامل حدود 250 شرکت در 180 کشور جهان است. شرکت مادر اصلی کنونی این گروه از سال 1995 به نام Merck KGaA نامگذاری شده و به طور عمده متعلق به شرکت مادر اصلی اصلی E. Merck oHG است که در حال حاضر به عنوان یک شرکت برگزاری فعالیت می کند.

شرکت داروسازی آمریکایی Merck & Co. به عنوان یک شرکت تابعه Merck در سال 1891 تاسیس شد، اما توسط ایالات متحده در سال 1917، ملیت شد، قبل از خصوصی شدن دوباره زمانی که جورج W. Merck سهام را در سال 1919 خریداری کرد. این به معنای MSD (Merck Sharp و Dohme) در خارج از آمریکای شمالی است. Merck of Darmstadt اصلی حقوق نام Merck را در همه کشورها به جز ایالات متحده آمریکا و کانادا دارد که در آن EMD (امانوئل Merck، Darmstadt) شناخته می شود. در سال 2015 Merck یک هویت نام تجاری یکسان جدید را برای تمام شرکتهای تابعه اش به تصویب رساند و این شرکت بر روی قصد خود برای حمایت از نام تجاری “Merck واقعی” در سطح جهانی و شروع دادرسی علیه شرکت فرعی خود در زمینه استفاده از این نام تأکید کرد.
این شرکت مراسم بزرگداشت 350 سالۀ خود را در سال 2018 جشن می گیرد.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

0